STAR 25

 


Wracam - pierwszy post w 2021 roku! I od razu hit - samochód ciężarowy Star 25 - oczywiście w skali 1:43. A jakże!

W ogóle rok 2021  przynosi ze sobą nową kolekcję Deagostini - Kultowe Samochody Ciężarowe PRL-u. Kolekcja ciekawa i jak najbardziej godna polecenia - tym bardziej, ze detale są oszałamiające! Ja jednak od razy zaznaczam, że nie planuje zbierać ciężarówek. Niestety cena jak dla mnie jest zaporowa - ponad 60 PLN za jeden model to za dużo jak dla mnie i tyle.

Tym bardziej, że na moim radarze są inne modele (Lamborghini i BMW też idzie w odstawkę!). Ale o tym wkrótce.

Skupmy się na gwieździe tego postu, czyli Starze 25.


Jak widać na zdjęciach, model wykonany został bardzo precyzyjnie. Mamy wiec rewelacyjne światła - tak przednie jak i tylnie. Do tego kierunkowskazy. Są lusterka boczne - i tu uwaga: z elastycznego tworzywa co oczywiście ma zapobiec przypadkowemu ich oderwaniu czy złamaniu. Genialny trik! Naczepa również dopracowana - szkoda tylko, że nie ściągana ale nie można mieć wszystkiego. Podwozie, koła (zapasowe też), wydech i genialne tablice rejestracyjne - słowem wszystko. 
Ten model stanie się ozdobą niejednej kolekcji i na pewno znajdzie się wielu chętnych na całą kolekcję. Ja - jak pisałem powyżej - skupiam się na innych modelach.
Zapraszam do przeglądania fotek (wykonane telefonem Mi 10T Pro) i komentowania.









Komentarze